بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

اجاره ماشین عروس

ازدواج و برگزاری عروسی به بهترین و آبرومندانه ترین شکل ممکن یکی از اولین چالش های بزرگ زندگی هر زوج جوان و طبیعتاً خانواده آنهاست. این جشن بزرگ آیین های خاص خود را دارد، از انتخاب تالار مناسب و لباس عروس زیبا گرفته تا خرید لوازم داماد و دسته گل عروس. یکی از مهمترین مراسم جشن عروسی، تهیه ماشین عروس است. اگر ماشین شخصی ندارید یا می خواهید ماشین عروسی تان برای عروسی خاص و متفاوت با ماشین خودتان باشد، اما بودجه خرید ماشین را ندارید، جای نگرانی نیست! اجاره ماشین عروس یکی از خدمات متداول آژانس های خدمات حمل و نقل می باشد. شما با هر بودجه و سلیقه ای می توانید انواع ماشین های ایرانی و خارجی را اجاره کنید و بدون صرف هزینه زیاد برای خرید ماشین، ماشین عروس را با مبلغ بسیار ایده آل و مناسب اجاره کنید و نگران تهیه یک ماشین مناسب هستید. ماشین برای بهترین ها شب زندگیت نباش! اجاره ماشین عروس یک شبه یک راه مقرون به صرفه برای خرید ماشین است و باعث صرفه جویی زیادی در شروع ازدواج می شود.


اجاره ماشین خارجی

خودروهای خارجی به دلیل کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد خود در زمینه های مختلف زیبایی، سرعت، شتاب و ... علاقه مندان خاص خود را دارند. اما با توجه به قیمت بالای این خودروهای خارجی در کشورمان، شاید سوار شدن بر چنین خودروهایی برای قشر متوسط ​​جامعه آرزوی بلندمدت تلقی شود، اما اینطور نیست. اجاره ماشین خارجی یکی از خدماتی است که آژانس ها با خدمات حمل و نقل ارائه می کنند تا رویای شما را برآورده کند! با کرایه خودروهای خارجی و حتی ایرانی بدون پرداخت مبلغ هنگفت از یک سواری با کیفیت لذت ببرید. اجاره خودرو کاربردهای مختلفی دارد که از آن جمله می توان به شرکت در جلسات مهم، استفاده از آن به عنوان ماشین عروس، شرکت در مهمانی های خاص و حتی سرگرمی های مختلف اشاره کرد. رانندگی، گشت و گذار و حتی مسافرت با یک ماشین با کیفیت می تواند یک فعالیت مفرح و لذت بخش در اوقات فراغت شما باشد، بنابراین به هیچ وجه اجاره ماشین را دست کم نگیرید زیرا می تواند تنوع خوبی برای سرگرمی شما باشد!


اجاره ماشین در فرودگاه امام

اجاره خودرو در فرودگاه امام یکی از پرطرفدارترین خدمات اجاره خودرو در ایران است. این خدمات بیشتر برای ایرانیان مقیم خارج از کشور ایجاد می شود تا هموطنان در هنگام ورود به ایران راحت تر در شهر تردد کنند. شما می توانید ماشین مورد نظر خود را به دو صورت اجاره کنید. اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده. اجاره خودرو با راننده برای افرادی که مدتی است از رانندگی در کلان شهر تهران دور بوده اند گزینه بسیار مناسبی است. همچنین شما را از استرس ترافیک و شلوغی دور نگه می دارد. برای هموطنانی که قصد اقامت موقت در ایران را دارند، اجاره خودرو مقرون به صرفه ترین راه حلی است که به آنها آزادی عمل کامل می دهد و هر زمان که بخواهند می توانند کارهای شخصی خود را در شهر انجام دهند.


مانند سایر خدمات ارائه شده توسط موسسات مختلف، اجاره خودرو مستلزم ارائه مدارک خاصی است:


برای اجاره خودرو داشتن کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر الزامی است.

برای اجاره خودرو در فرودگاه امام باید ویزا و پاسپورت خود را به شرکت خدمات ارائه دهید.

برای اینکه تاریخ ها به طور دقیق ذکر شود و خللی در برنامه شما و یا کار موسسه مربوطه ایجاد نشود، تهیه بلیط رفت و برگشت الزامی است. بهتر است چند روز قبل از ورود به ایران خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید.

اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید، باید گواهینامه معتبر ایرانی یا بین المللی با حداقل سه ماه اعتبار داشته باشید.

اگر قصد اجاره خودرو ایرانی را دارید، باید 15 درصد از ارزش خودرو را به موسسه سپرده گذاری کنید. اجاره خودروهای دیگر مستلزم سپرده گذاری هفت تا ده درصدی قیمت خودرو است. لازم به ذکر است که سپرده گذاری می تواند به ریال، دلار، یورو و ... باشد.


اجاره ماشین در کیش

کیش یکی از جزایر زیبا و مجلل ایران است که در جنوب کشور واقع شده است. به دلیل دوری کیش از سایر شهرها، مسافران معمولاً با هواپیما، قطار یا کشتی به کیش سفر می کنند. به همین دلیل تقاضا برای اجاره خودرو در کیش توسط مسافران بسیار زیاد است. بیشتر اوقات مسافران در سفر به کیش سعی می کنند تمام تفریحات لوکس را تجربه و امتحان کنند. اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت مانند پورشه و مازراتی نیز بخشی از این سرگرمی است. با کرایه ماشین در سفر دیگر درگیر تاکسی های تلفنی و اینترنتی نخواهید بود و تمام ذهن شما به سفر و لذت بردن از ثانیه ها منحرف می شود. با اجاره خودرو در زمان صرفه جویی زیادی می کنید و می توانید در زمان کوتاه تری از مکان های مختلف دیدن کنید. همچنین از آنجایی که هوای کیش در اکثر روزهای سال گرم و مرطوب است، اجاره ماشین تهویه مطبوع و تهویه مطبوع در سفر باعث می شود دیگر نگران گرما و مشکلاتی از این دست نباشید. برای اجاره خودرو در کیش باید مدارکی مانند کارت ملی، گواهینامه رانندگی با تاریخ معتبر، چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه خودرو ارائه دهید. همچنین باید 15 درصد از ارزش خودروهای ایرانی و هفت به را واریز کنید.

قیمت عمده کفش در تبریز

از آنجایی که کفش یکی از مهم ترین پوشش های ما در طول روز است، باید در خرید استاندارد و بهترین این محصول دقت کنیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا می خواهیم شرایط خرید کفش مناسب به صورت عمده و کم را برای شما شرح دهیم چرا که قیمت کفش های اصلی را برای بسیاری از فروشندگان مهم کفش می دانیم. است. در اولین قدم می خواهیم با قطار ماجراجویی خود به استانی برویم که قیمت عمده کفش برای خرده فروشان بسیار مناسب است. استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز مقصد سفر ما خواهد بود. به ماجراجویی ما خوش آمدید.


چرا تبریز؟

خب این مطلب در مورد قیمت عمده کفش در شهر تبریز و مناسب بودن آن برای خرده فروشان است. ابتدا دلیل انتخاب شهر تبریز برای مقصد خرید را مشخص کنیم. اگر نگاهی به تاریخچه تولید کفش در ایران بیندازیم متوجه می شویم که شهر تبریز یکی از اولین شهرهایی است که تولید کفش در ایران را آغاز کرده است. شروع صنعت کفش در تبریز به سال 1308 برمی گردد و این سابقه طولانی گواهی بر فراز و نشیب های این صنعت پرسود است. از سوی دیگر با اضافه شدن صنعت چرم به صنعت کفش در تبریز، کیفیت کار در این شهر نسبت به سایر استان ها افزایش یافت. در حال حاضر بیش از 60 درصد کفش های چرم ایران در تبریز دوخته و تولید می شود.


دلیل قیمت مناسب کفش در تبریز

از قدیم در گوش ما گفته شده است که اگر می خواهید سکس را ارزان تر بخرید، به جایی بروید که تولید و عرضه آن جنس بیشتر باشد. به عنوان مثال بهتر است زعفران را مستقیم از خراسان، پسته کرمان و عسل اردبیل را خریداری کنید تا بهترین ماده با مناسب ترین قسمت برای شما تهیه شود. این دقیقا در مورد کفش ها صدق می کند. قیمت عمده کفش در تبریز نسبت به سایر شهرها بسیار مناسبتر است و در ازای آن قیمت مناسبی برای کیفیت عالی خواهید پرداخت. تبریز قطب تولید کفش ایرانی است و شما می توانید کفش های اصلی و مینور خود را از این شهر خریداری کنید. در ادامه با شرایط قیمت گذاری کفش آشنا می شویم.


قیمت گذاری در کفش

بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم. شما به یک فروشگاه کفش می روید و می خواهید کفش مناسبی بخرید. در ابتدا کفشی را می بینید که قیمت بسیار پایینی دارد، در ابتدا ممکن است به کیفیت آن شک کنید. در ادامه کفشی را مشاهده می کنید که قیمتی بسیار نجومی و غیرعادی دارد، شاید در این قسمت هم دستتان را بگیرید. اما همینطور که جلو می روی کفشی با مارک معتبر می بینی که قبلا از آن برند خریده ای و راضی هستی، آن کفش هم قیمت مناسبی دارد. باید مراقب باشیم که بازار کفش پر از این داستان هاست و باید با دقت بیشتری خرید کنیم، اما دلیل این تفاوت قیمت عجیب چیست؟



اهمیت قیمت

یک اصل اساسی برای قیمت وجود دارد که باید بدانید. چهار بخش بازاریابی در بازار وجود دارد که به ترتیب شامل محصول، قیمت، محل توزیع و تبلیغ می شود. تنها بخشی از این تجارت که باعث کسب درآمد می شود قیمت است. اهمیت یک قیمت عمده کفش خوب زمانی مشخص می شود که مشتری ابتدا برای مقایسه دو محصول مشابه به قیمت خود نگاه می کند و از آنجایی که همه چیز از همان نگاه اول شروع می شود، ذهنیت خریدار در همان چند ثانیه اول درباره محصول شکل می گیرد. کفش های تولید شده در تبریز با قیمت مناسب نسبت به کیفیتی که دارند سال هاست که پیشتاز فروش کفش های چرم ایرانی هستند.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر ارائه خواهد شد که با مدرن ترین امکانات در این زمینه و توسط گروهی از زبده ترین کارشناسان انجام خواهد شد.


و کاربران در صورت مواجه شدن با مشکل در این قسمت از لپ تاپ می توانند به این مراکز مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.


کارت گرافیک لپ تاپ مجموعه ای از قطعات الکترونیکی است که مهمترین قسمت تراشه گرافیکی را تشکیل می دهد.


تراشه گرافیکی وظیفه تبدیل داده های صفر و یک به تصاویر و به طور کلی پردازش تصاویر را بر عهده خواهد داشت


و همچنین در لپ تاپ ها گروهی از قطعات نیز روی کارت گرافیک قرار دارند. وظیفه آنها تامین ولتاژ مورد نیاز است و نکته آخر این است که کارت گرافیک در شکافی قرار می گیرد که به آن اسلات می گویند.


و از این رو به راحتی می توان آن را تغییر داد، باید اشاره کنیم که در مواردی که کارت گرافیک مورد نظر وجود ندارد


یا گران است و امکان تعمیر و تعویض چیپ گرافیک روی کارت گرافیک وجود خواهد داشت.


تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر2 - تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

انواع کارت گرافیک

کارت گرافیک پیشرفته از یک برد مدار چاپی، حافظه و یک پردازنده اختصاصی تشکیل شده است. طراحی پردازنده در کارت گرافیک با هدف انجام محاسبات گرافیکی مورد نیاز انجام می شود.


به طور کلی اکثر پردازنده های کارت گرافیک دارای دستورات خاصی هستند که می توانید از آنها برای انجام عملیات گرافیکی استفاده کنید.


کارت گرافیک با نام های مختلف دیگری نیز شناخته می شود که عبارتند از: کارت گرافیک، برد ویدئو، برد نمایشگر ویدئو، برد گرافیک، آداپتور گرافیک و آداپتور ویدئو.


و کارشناسان نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسر با انواع کارت گرافیک برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر آشنا می شوند.


نکات مهم قبل از تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر عبارتند از:

مطمئن شوید که کارت گرافیک در اسلات صحیح قرار دارد.


رابط کارت گرافیک را با اسپری نازک یا خشک پاک کنید.


مطمئن شوید که فن سالم است و به درستی کار می کند.


مطمئن شوید که هیچ اشکال نرم افزاری مانند به روز رسانی درایورها و سایر کارها در سیستم عامل وجود ندارد.


 لحیم کاری سرد پورت های خارجی کارت گرافیک را بررسی کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.


اجزای SMD روی برد را بررسی کنید.


علائم خرابی کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر باید علائم خرابی کارت گرافیک را شناسایی کنیم. این نشانه ها عبارتند از:


اگر لپ تاپ ایسر با انجام کارهای سنگین مانند اجرای برنامه ها یا بازی های با گرافیک بالا، تصویری که لپ تاپ نشان می دهد


کندی و بی کیفیتی احتمالاً باعث ایجاد مشکل در سیستم خنک کننده کارت گرافیک می شود.


در اکثر مواقع مشکل از کارت گرافیک لپ تاپ ایسر نیست و ممکن است مشکل از منبع تغذیه یا مادربرد لپ تاپ بوده باشد.


که اجازه نمی دهد تصویر به کارت گرافیک منتقل شود. جهت عیب یابی صحیح دستگاه خود لازم است به قسمت تخصصی تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر در نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.


اگر لپ تاپ روشن است اما تصویری را روی مانیتور خود نمی بینید، ممکن است این مورد باشد.


مشکل لپ تاپ مربوط به کارت گرافیک آن است و لازم است خدمات مربوط به تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر بر روی لپ تاپ اجرا شود.


این نشان می دهد که آیا نوارهای عمودی از بالا به پایین وجود دارد. کارت گرافیک آسیب دیده است.


اگر صفحه مانیتور بعد از باز شدن صفحه حاوی آرم ویندوز خاموش شود. مطمئنا یکی از قطعات الکترونیکی با کارت گرافیک مشکل دارد.


همچنین بخوانید : تعمیرات لپ تاپ ایسر در هفت تیر

علائم کارت گرافیک سوخته

اگر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر تعمیر می شد باز هم مشکلات بالایی داشت. ممکن است کارت گرافیک لپ تاپ سوخته باشد و با تعویض کارت گرافیک جدید می توان این مشکل را برطرف کرد.


و اگر با تست سیستم با کارت گرافیک دیگر، تصویر نان را مانیتور می کند، باید نسبت به تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ و تعویض آن اقدام کنید.


اما اگر باز هم با تست کارت گرافیک دیگری تصویر مانیتور را پخش نکردید، به احتمال زیاد مشکل از سایر قطعات است.


همچنین باید توجه داشته باشید که در برخی موارد انتقال تصویر انجام نمی شود زیرا چیپست مربوط به انتقال تصویر روی مادربرد مشکل دارد.


در برخی موارد به دلیل مشکل در منبع تغذیه سیستم، برق کافی برای انتقال تصویر به مانیتور وجود نخواهد داشت.


و حتی گاهی به دلیل مشکلاتی که در CPU سیستم وجود دارد، نوبت به عملیات انتقال تصویر نمی رسد.


در نتیجه برای بررسی تخصصی لپ تاپ ایسر و عیب یابی درست قبل از تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر باید به مراکز تعمیر لپ تاپ ایسر مراجعه کنید.

لوله بازکنی در غرب تهران

یکی از خدمات پارس کمک به لوله بازکنی در غرب تهران می باشد. این شرکت با تکیه بر تجربه و ابزارهای استاندارد تمامی مناطق غرب را تحت پوشش قرار می دهد.


لوله بازکنی در غرب تهران

یکی از ویژگی های پارس کمک خدماتی در زمینه های افتتاح و تخلیه چاه در غرب تهران می باشد. .


لوله بازکن اینترنت


ویژگی های سرویس لوله بازکنی در غرب تهران


هزینه مناسب برای لوله بازکنی

سرعت در کار با تشخیص صحیح

استفاده از تجهیزات استاندارد و حرفه ای

زمان بندی در محل کار

و...

قیمت و هزینه لوله بازکنی در غرب تهران

همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل وجود ندارد. ما خدمات استاندارد را فقط بر اساس نرخ تعرفه این سرویس به شما ارائه می دهیم. ما قیمت های زیر را از شما دریافت می کنیم.


لوله بازکن ساده بین 70 تا 100 هزار تومان

لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی بین 100 تا 120 هزار تومان

رفع گرفتگی لوله های کف شور در غرب تهران 80 هزار تومان

لوله بازکنی کف نمک آشپزخانه در غرب تهران حدود 110 هزار تومان می باشد

رفع مشکل گرفتگی لوله سینک در غرب 120 هزار تومان

لوله بازکنی با دستگاه های پیشرفته تقریبا 220 تا 280 هزار تومان است

بازکنی سپتیک تانک با دستگاه واتر جت قیمت حدود 800 تا 900 هزار تومان

رفع گرفتگی لوله با کمپرسور هوای معمولی قیمت حدود 120 تا 150 هزار تومان

لوله بازکنی فاضلاب با کمپرسور هوای سنگین در غرب تهران قیمت حدود 150 تا 200 هزار تومان

این قیمت لوله بازکنی ها تا حدودی ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین الان با شماره  تماس بگیرید تا از مشاور ما برای رفع مشکل و قیمت خدمات مطلع شوید.


ما در تهران تمامی مناطق غربی از جمله پونک، جنت آباد، صادقیه، دهکده، ستارخان و ... را پوشش می دهیم که می توانید برای رفع گرفتگی لوله ها در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.


https://loolebazkoni.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

کلایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهم در مورد کلایمر به طور کلی توضیح دهم می توانم آن را جایگزین داربست معرفی کنم. اگر بخواهیم از کلایمر سنتی استفاده کنیم، می توانیم به سرعت و ارزان کلایمر داشته باشیم. در مقایسه با داربست، می توانم کاملاً ایمن باشم و مسائل امنیتی در آن جامع است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Climber هستید، روی توضیحات Climber کلیک کنید.


کلایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

Climber وسیله ای بالابر است که برای استفاده از داربست استفاده می شود. به طور کلی نمای ساختمان در صورت نیاز به تعمیر نقاشی، نمایش، اجرای نما، نصب، نظافت نمای ساختمان و ... می توانم دستگاه را بلند کنم. او از کوهنورد برای خرید یک کلایمر و اجاره کلایمر در تهران استفاده کرد


تحقیق کلایمر در مقایسه با داربست

خرید داربست برای کارفرما تقریباً صرفه اقتصادی ندارد و از طرفی نگهداری داربست پس از اتمام پروژه و انتقال آن به انبار بسیار مشکل و در برخی موارد حتی غیر ممکن می شود و همه این عوامل باعث می شود که داربست استفاده کنید. به طور چشمگیری بالا بروید. بنابراین دستگاه کلایمر نسبت به داربست دارای داربست های متعدد می باشد به طوری که خرید و نگهداری داربست بسیار آسان است و همچنین می توان دستگاه کلایمر را برای مدت معینی برای یک پروژه اجاره کرد و این موضوع به طور کامل قابل اجرا است. مورد استفاده کلایمر . به طور کلی استفاده از کوهنورد چه برای خرید کلایمر و چه اجاره کلایمر در مقایسه با استفاده از داربست بسیار کم و مقرون به صرفه بوده و در نهایت هزینه پروژه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.


امنیت کلایمر در مقایسه با داربست

با توجه به خطرات بی شمار داربست، می تواند هر سال از رویدادها استفاده کند و برای افرادی که داربست در محل کار دارند، کار می کند و همیشه می تواند هر سال تحت استرس باشد. در سرتاسر جهان، خطرات رسانه ها از داربست ها از طریق سایت ها و سایت های خبری به اشتراک گذاشته می شود. دارد. این تاریخ مرگ به دلیل استفاده کلایمر گزارش نشده است. به دلیل وجود شخصی که داخل سبد کلایمر است، پریدن به پایین و پایین غیرممکن است. همچنین برای ایمنی بیشتر ترمز اضطراری و سیم بکسل دوم به سبد کلایمر متصل می شود. اتفاق میافتد. سیم بکسل اول به درستی کار نمی کند یا می شکند و باعث می شود سیم بکسل دوم نتواند از افتادن سبد کلایمر جلوگیری کند. نکات ایمنی در استفاده از کلایمر شما باید یک کوهنورد بخرید و یک کلایمر را از یک شرکت معتبر اجاره کنید تا بر روی نصب و راه اندازی کلایمر بازرسی و کنترل دقیقی داشته باشید.


قیمت بالابر نما و بالابر نما

نمای کلایمر (ساختن کلایمر) برای انتقال مستقیم دو نفر، مصالح و ابزار به محل کار جهت رنگ آمیزی و تزئین نمای بیرونی ساختمان ها و سازه ها تا عمق 150 متری طراحی شده است.


تعلیق ساخت و ساز در ساختمان های سبد کلایمر با سقف مسطح با استفاده از کنسول. یک - برای کلایمر تک، دو - برای دو نفره. محدوده بلند کردن تحویل نما ممکن است شامل یک کنسول باشد، فاصله پروازی سبد کلایمر 0.9 متر، 1.5 متر، 2.5 متر از دیوارهای ساختمان است که عملکرد را هم به صورت عمودی و هم در گوشه های پیش بینی می کند. دادن. آرام آرام ساختمان ها یا سازه ها


کنسول روی پشت بام ساختمان برای تعلیق سبد کوهنوردی ساختمان;

  • دو بیمه گر
  • کنترل از راه دور قابل حمل؛
  • طناب، کابل


وینچ LEF-500 همچنین می تواند به طور مستقیم (اصطکاک، ارتفاع 500 r / n، ارتفاع تا 150 متر)، کنسول هایی با انتشار 0.75، 1.5، 2، متر از ساختمان و سایر قطعات یدکی تغذیه شود. قطعات. به درخواست ساختمان سبد کلایمر، مشتری کامل 50 کیلوگرم بتن مسلح یا 20 کیلوگرم فلز وزن دارد. بار آهن از نظر نصب بتن به دلیل وزن کم و عمر طولانی متفاوت است.


نمای دستگاه بالابر کلایمر

کلایمر متشکل از یک قاب، ماشین آلات بالابر، گیره و تجهیزات الکتریکی است. اسکلت سازه جوشی ساخته شده از لوله ها و گوشه ها در انتهای مکانیسم های تعیین شده خود برای گرفتن و بلند کردن غلتک های راهنما و طناب های ایمنی. در زیر سکوی کارگر عرشه یک نرده، مکانیزم بالابر وجود دارد که یک وینچ دو درام است. او در وینچ پیشرو یک درایو سه سرعته ساخت که جزئیات آن در حمام روغن کار می کند. مکانیزم وینچ اصطکاکی هیچ گونه طناب بالابری را در درام نمی کشد و در اثر اصطکاک روی آنها حرکت می کند. این سبد کلایمر را می توان تا هر ارتفاعی که با توجه به طول طناب تعیین می شود بالا برد.


مکانیزم Tilt مجهز به دو ترمز اتوماتیک - دیسک و ترمز است. دیسک - ترمز gruzouporny روی وینچ پیش درام، در صورت وجود دوباره کار می کند. ترمز درام - توقف، نصب شده بر روی محور چرخ دنده سیاره ای، که جریان را در کنترل قطع می کند، یک فنر را می بندد.


سکوهای معلق در دو کلایمر و دو طناب ایمنی معلق هستند که قسمت های بالایی آن ها بر روی کنسول های نصب شده در سقف ساختمان ثابت می شود. انتهای پایین طناب، وزن موجود است. هنگامی که طناب ها شکسته یا ضعیف می شوند، به طور خودکار به گیرنده متصل می شوند و سبد کوهنوردی روی خط ایمنی آویزان می شود. مدار کنترل الکتریکی با