بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

کلایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهم در مورد کلایمر به طور کلی توضیح دهم می توانم آن را جایگزین داربست معرفی کنم. اگر بخواهیم از کلایمر سنتی استفاده کنیم، می توانیم به سرعت و ارزان کلایمر داشته باشیم. در مقایسه با داربست، می توانم کاملاً ایمن باشم و مسائل امنیتی در آن جامع است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Climber هستید، روی توضیحات Climber کلیک کنید.


کلایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

Climber وسیله ای بالابر است که برای استفاده از داربست استفاده می شود. به طور کلی نمای ساختمان در صورت نیاز به تعمیر نقاشی، نمایش، اجرای نما، نصب، نظافت نمای ساختمان و ... می توانم دستگاه را بلند کنم. او از کوهنورد برای خرید یک کلایمر و اجاره کلایمر در تهران استفاده کرد


تحقیق کلایمر در مقایسه با داربست

خرید داربست برای کارفرما تقریباً صرفه اقتصادی ندارد و از طرفی نگهداری داربست پس از اتمام پروژه و انتقال آن به انبار بسیار مشکل و در برخی موارد حتی غیر ممکن می شود و همه این عوامل باعث می شود که داربست استفاده کنید. به طور چشمگیری بالا بروید. بنابراین دستگاه کلایمر نسبت به داربست دارای داربست های متعدد می باشد به طوری که خرید و نگهداری داربست بسیار آسان است و همچنین می توان دستگاه کلایمر را برای مدت معینی برای یک پروژه اجاره کرد و این موضوع به طور کامل قابل اجرا است. مورد استفاده کلایمر . به طور کلی استفاده از کوهنورد چه برای خرید کلایمر و چه اجاره کلایمر در مقایسه با استفاده از داربست بسیار کم و مقرون به صرفه بوده و در نهایت هزینه پروژه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.


امنیت کلایمر در مقایسه با داربست

با توجه به خطرات بی شمار داربست، می تواند هر سال از رویدادها استفاده کند و برای افرادی که داربست در محل کار دارند، کار می کند و همیشه می تواند هر سال تحت استرس باشد. در سرتاسر جهان، خطرات رسانه ها از داربست ها از طریق سایت ها و سایت های خبری به اشتراک گذاشته می شود. دارد. این تاریخ مرگ به دلیل استفاده کلایمر گزارش نشده است. به دلیل وجود شخصی که داخل سبد کلایمر است، پریدن به پایین و پایین غیرممکن است. همچنین برای ایمنی بیشتر ترمز اضطراری و سیم بکسل دوم به سبد کلایمر متصل می شود. اتفاق میافتد. سیم بکسل اول به درستی کار نمی کند یا می شکند و باعث می شود سیم بکسل دوم نتواند از افتادن سبد کلایمر جلوگیری کند. نکات ایمنی در استفاده از کلایمر شما باید یک کوهنورد بخرید و یک کلایمر را از یک شرکت معتبر اجاره کنید تا بر روی نصب و راه اندازی کلایمر بازرسی و کنترل دقیقی داشته باشید.


قیمت بالابر نما و بالابر نما

نمای کلایمر (ساختن کلایمر) برای انتقال مستقیم دو نفر، مصالح و ابزار به محل کار جهت رنگ آمیزی و تزئین نمای بیرونی ساختمان ها و سازه ها تا عمق 150 متری طراحی شده است.


تعلیق ساخت و ساز در ساختمان های سبد کلایمر با سقف مسطح با استفاده از کنسول. یک - برای کلایمر تک، دو - برای دو نفره. محدوده بلند کردن تحویل نما ممکن است شامل یک کنسول باشد، فاصله پروازی سبد کلایمر 0.9 متر، 1.5 متر، 2.5 متر از دیوارهای ساختمان است که عملکرد را هم به صورت عمودی و هم در گوشه های پیش بینی می کند. دادن. آرام آرام ساختمان ها یا سازه ها


کنسول روی پشت بام ساختمان برای تعلیق سبد کوهنوردی ساختمان;

  • دو بیمه گر
  • کنترل از راه دور قابل حمل؛
  • طناب، کابل


وینچ LEF-500 همچنین می تواند به طور مستقیم (اصطکاک، ارتفاع 500 r / n، ارتفاع تا 150 متر)، کنسول هایی با انتشار 0.75، 1.5، 2، متر از ساختمان و سایر قطعات یدکی تغذیه شود. قطعات. به درخواست ساختمان سبد کلایمر، مشتری کامل 50 کیلوگرم بتن مسلح یا 20 کیلوگرم فلز وزن دارد. بار آهن از نظر نصب بتن به دلیل وزن کم و عمر طولانی متفاوت است.


نمای دستگاه بالابر کلایمر

کلایمر متشکل از یک قاب، ماشین آلات بالابر، گیره و تجهیزات الکتریکی است. اسکلت سازه جوشی ساخته شده از لوله ها و گوشه ها در انتهای مکانیسم های تعیین شده خود برای گرفتن و بلند کردن غلتک های راهنما و طناب های ایمنی. در زیر سکوی کارگر عرشه یک نرده، مکانیزم بالابر وجود دارد که یک وینچ دو درام است. او در وینچ پیشرو یک درایو سه سرعته ساخت که جزئیات آن در حمام روغن کار می کند. مکانیزم وینچ اصطکاکی هیچ گونه طناب بالابری را در درام نمی کشد و در اثر اصطکاک روی آنها حرکت می کند. این سبد کلایمر را می توان تا هر ارتفاعی که با توجه به طول طناب تعیین می شود بالا برد.


مکانیزم Tilt مجهز به دو ترمز اتوماتیک - دیسک و ترمز است. دیسک - ترمز gruzouporny روی وینچ پیش درام، در صورت وجود دوباره کار می کند. ترمز درام - توقف، نصب شده بر روی محور چرخ دنده سیاره ای، که جریان را در کنترل قطع می کند، یک فنر را می بندد.


سکوهای معلق در دو کلایمر و دو طناب ایمنی معلق هستند که قسمت های بالایی آن ها بر روی کنسول های نصب شده در سقف ساختمان ثابت می شود. انتهای پایین طناب، وزن موجود است. هنگامی که طناب ها شکسته یا ضعیف می شوند، به طور خودکار به گیرنده متصل می شوند و سبد کوهنوردی روی خط ایمنی آویزان می شود. مدار کنترل الکتریکی با

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.