بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

آموزش جامع و رایگان فتوشاپ

فتوشاپ به چنان بخش عظیمی از فرهنگ مدرن تبدیل شده است که حتی کسانی که هرگز از آن استفاده نکرده اند اغلب نام آن را شنیده اند. با استفاده از فتوشاپ ، دانشجویان با یادگیری طراحی وب می توانند تصاویر را برای اهداف مختلف دستکاری و دوباره کار کنند ، و آنها می توانند به راحتی این مهارت ها را برای زمانی که حرفه حرفه ای طراحی وب را شروع می کنند ، به کار گیرند.


دانستن نحوه استفاده از فتوشاپ یکی از ملفه های مهم آموزش طراحی وب شما است و توانایی تسلط بر این نرم افزار در زمینه عملی به شما کمک می کند دانش و تجربه خود را به عنوان یک طراح وب افزایش دهید. در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد Adobe Photoshop ابزاری مهم برای یادگیری حرفه شما در زمینه طراحی وب است.


فتوشاپ دارای ویژگی های چشمگیر بسیاری است که در دوره های طراحی وب در مورد آنها خواهید آموخت

فتوشاپ لیستی از ویژگی های تقریباً بی پایان را شامل می شود و برای تسلط واقعی به آن تمرین زیادی نیاز است. این ویژگی ها شامل ایجاد تصاویر ترکیبی ، جداسازی اشیا، ، لایه ها ، تایپوگرافی و ساختن ماسک است.

برای آموزش رایگان فتوشاپ ، سایت L24 بهترین گزینه برای حرفه ای شدن در فتوشاپ می باشد.

شما همچنین می توانید از ابزارهایی مانند پچ ، فیلتر ، تمبر کلون و برس شفابخش استفاده کنید تا تصاویر را بر اساس دید خود برای آنها دوباره کار کنید یا انواع مختلفی از جلوه ها را به آنها اضافه کنید.


دوره های شما پایه ای در مهارت های فتوشاپ به شما می دهد که می توانید در طول زندگی حرفه ای خود استفاده کنید. در آموزش طراحی وب ، شما همچنین در مورد چگونگی انتخاب و ویرایش با کیفیت بالا در فتوشاپ یاد خواهید گرفت تا بتوانید کارفرمایان را بیشتر تحت تأثیر قرار دهید.

فتوشاپ چارچوبی به شما می دهد که می تواند جنبه خلاق شما را نشان دهد

هنگامی که در هنگام دریافت دیپلم طراح وب با ویژگی ها و کنترل های مختلف Photoshop آشنا شدید ، می توانید این مهارت ها را با ایده ها و خلاقیت های خود ترکیب کنید. در صورت انتخاب می توانید عکس ها را به گونه ای درآورید که مانند نقاشی به نظر برسد و به جلوه های چشمگیر دیگری نیز دست پیدا کنید.


بینایی شما هر اتفاقی باشد ، می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و از فتوشاپ به عنوان خروجی علاقه هنری خود استفاده کنید. به محض اینکه نحوه تسلط بر نرم افزار را فهمیدید ، می توانید پتانسیل طراحی خود را به حداکثر برسانید و توانایی های خود را گسترش دهید تا آینده خود را در طراحی وب بسیار روشن تر کنید. با گذشت زمان ، مجموعه ای از کارها را خواهید داشت که می توانید در نمونه کارهای خود نمایش دهید ، که می تواند برای نشان دادن توانایی شما در کارفرمایان استفاده شود.