بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

چگونه بازی‌های سنگین را روی گوشی‌های ضعیف اجرا کنیم؟

گوشی های هوشمند قدیمی یا میان رده به ما اجازه نمی دهند بازی های سنگین را با عملکرد مناسب انجام دهیم. افت فریم و گرمای شدید از جمله اثراتی است که معمولاً با اعمال فشار بر دستگاه های قدیمی با اجرای بازی های سنگین بر جای می ماند. در این ویدیو می خواهیم راه حلی را به شما آموزش دهیم که به شما امکان می دهد به راحتی بازی های سنگین را روی گوشی های ضعیف اجرا کنید. در ادامه با وبلاگ بهترین ها همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

حذف برنامه های سیستمی اندروید با کامپیوتر

برنامه های سیستم اندروید نصب شده توسط گوگل یا سازندگان گوشی و تبلت برای برخی از کاربران مسئله مهمی است زیرا آنها یا از برنامه ها استفاده نمی کنند یا می خواهند برخی از برنامه ها را برای محافظت از حریم خصوصی خود حذف کنند. علاوه بر این، در گوشی هایی با حافظه رم پایین، حذف اپلیکیشن های سیستم اندروید راهی برای افزایش فضای خالی رم و به طور طبیعی افزایش سرعت دستگاه است. در ادامه با وبلاگ بهترین ها همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

شیائومی گوشی Mi 11i را به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت کرد

طبق گزارش NoteBookCheck، شیائومی شروع به بروزرسانی تعدادی از گوشی های خود به رابط کاربری MIUI 14 کرده است. این شرکت در کنگره جهانی موبایل 2023 گفت که در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 18 گوشی جدید به رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهد شد. در ادامه با وبلاگ بهترین ها همراه باشید.

  ادامه مطلب ...