بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

شرح لاکی پچر
اگر به دنبال آخرین APK Lucky Patcher هستید ، در مکان مناسب هستید.
در اینجا این ابزار اصلاح کننده را برای دستگاه Android خود دریافت خواهید کرد. Lucky Patcher یک برنامه مود رایگان است که می تواند بسیاری از برنامه ها و بازی ها را تغییر دهد ، تبلیغات را مسدود کند ، برنامه های ناخواسته سیستم را حذف کند ، برنامه های پشتیبان را قبل و بعد از اصلاح ، برنامه ها و بازی ها را به کارت SD منتقل کند ، تأیید مجوز را حذف کند و غیره.
اگر می توانید این موارد و سایر جنبه ها را مدیریت کنید ، اگر گوشی شما علاوه بر رادیکال ها دارای ابزاری مانند برنامه Lucky Patcher است ، ما در مورد کنترل کامل دستگاه صحبت می کنیم. این برنامه به ما امکان می دهد تنظیمات برنامه ها را در شرایطی تغییر دهید که در شرایط عادی غیرممکن است.
ویژگی های Lucky Patcher
برنامه Lucky Patcher یک ابزار فوق العاده است که به شما کمک می کند بازی ها و برنامه های موجود در دستگاه خود را تغییر دهید. موضوع شگفت انگیز این است که برنامه ها ، بازی ها ، ابزارها و ابزارهای رایگان و رایگان را بدون هزینه پیدا می کنید. شما نیازی به صرف یک سنت برای کارت اعتباری خود ندارید.
برای افرادی که برنامه پولی ندارند ، بسیار مفید و مفید است. در نوشتار امروز ، ابتکاری برای به تصویر کشیدن ویژگی ها و ویژگی های برنامه Lucky Patcher و همچنین نحوه بارگیری و نصب آن بر روی دستگاه های مختلف انجام شده است.
اکنون ، برای به دست آوردن یک ایده مختصر ، ما روی ویژگیهای قابل توجه Lucky Patcher pro تمرکز می کنیم ،
    حذف تبلیغات
    حذف مجوز تأیید مجوز از برنامه ها و بازی های پولی
    انتقال برنامه ها به کارت SD
    می تواند از فایل های برنامه پشتیبان تهیه کرده و داده ها را از مکان های ذخیره شده و موارد دیگر بازیابی کند

    دادن فرصت برای تغییر: به شما امکان می دهد برنامه ها را با حذف مجوز ، تبلیغات ناخواسته ، سفارشی سازی برنامه با افزودن و کسر ویژگی ها و عملکردها ، و همچنین تغییر مجوز تغییر دهید.
    بدون عناصر مضر: Lucky Patcher یک برنامه کاملاً امن و مطمئن است. فاقد هرگونه بدافزار ، ویروس و تهدید مضر است که بر دستگاه های شما تأثیر می گذارد.
    رفع اشکالات: این برنامه به طور مرتب به روز می شود تا از شر اشکالات غیر ضروری و نرم افزارهای ضد نفخ خلاص شود تا برنامه تازه و سریع نگه داشته شود.
    بازیابی از پشتیبان: فایل ها را پشتیبان می گیرد و داده ها را از محل ذخیره شده بازیابی می کند
    برنامه حقوقی: از نظر قوانین و استانداردهای بین المللی 100٪ برای کاربرانش قانونی است. با این وجود ، در هیچ نوع فعالیت غیرقانونی که کاربران را برای استفاده مزاحمت ایجاد کند ، درگیر نمی شود. در نتیجه ، شما هیچ مشکلی در زمینه مسائل حقوقی ندارید.
    سازگار با همه دستگاه ها: پشتیبانی از همه دسته ها و مارک های تلفن های هوشمند ، دستگاه های اندرویدی ، iOS و رایانه یا لپ تاپ
    شناسایی ویژگی های برتر: همه ویژگی های برتر را برای استفاده باز کنید
    ویژگی های ویژه: برخی از شخصیت های خاص که آخرین Lucky Patcher را از سایر رقبا متمایز می کند. دارای آیکون های رنگی مختلف است که ویژگی ها و عملکردهای متفاوتی را نشان می دهد مانند زرد برای تعیین وصله با شکلک شکلک ، سبز برای ثبت نام ، آبی برای تبلیغات Google ، منوی راه اندازی بنفش
    کنترل خود را حفظ کنید: کنترل کامل خود را بر روی دستگاه خود ایجاد کنید تا برنامه ها را تغییر دهید
    سبک وزن: Lucky Patcher یک برنامه کوچک است. این دستگاه حافظه زیادی را از حافظه دستگاه شما حمل نمی کند. بنابراین ، سرعت عادی دستگاه های شما را خراب نمی کند.
    اصلاح بازی ها: این ابزار به شما کمک می کند تا سکه های پاداش نامحدود ، طلا ، پوست ، جان ، سنگهای قیمتی ، پول و غیره را بدست آورید.
نحوه بارگیری Lucky Patcher برای Android
بسیاری از مردم نمی دانند چگونه این برنامه اصلاح کننده را بارگیری و نصب کنند. برای راحتی بیشتر ، برخی از مراحل عملی در زیر آورده شده است. بنابراین ، بیایید روند را بررسی کنیم ،
مرحله 1: به قسمت زیر بروید و APK Lucky Patcher را کاملاً رایگان بارگیری کنید.

مرحله 2: پس از اتمام بارگیری ، فقط برنامه را باز کنید.

مرحله 3: اکنون ، یک کادر محاوره ای یا پنجره بازشو پیدا می کنید ، فقط روی دکمه نصب کلیک کنید.

خودشه. اکنون برنامه را اجرا کرده و از آن در تلفن Android خود استفاده کنید.
نحوه استفاده

    پس از بارگیری این برنامه ، آن را نصب کنید ، باز کنید و دسترسی ریشه به آن اعطا کنید. با نام برنامه "وصله سفارشی موجود است" ، "تأیید مجوز پیدا شد" ، "خرید درون برنامه پیدا شد" را مشاهده خواهید کرد.
نحوه خرید رایگان در برنامه خرید
    برنامه یا بازی ای را که "وصله سفارشی در دسترس است" در زیر جستجو کنید ، سپس روی آن ضربه بزنید.
    منوی باز وصله ها => وصله های سفارشی را انتخاب کنید. اگر چند وصله سفارشی در دسترس است ، یکی از آنها را انتخاب کنید.
    سپس روی Apply ضربه بزنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا "Patches are used" دیده شود.
نحوه حذف تأیید مجوز
مرحله 1: برنامه را نگه دارید و گزینه تأیید مجوز را انتخاب کنید.

مرحله 2: حالت خودکار را انتخاب کرده و روند وصله را شروع کنید.

مرحله 3: اگر به درستی کار نمی کند ، حالت معکوس خودکار حالت شدید خودکار را انتخاب کنید.

مرحله 4: قبل از باز کردن برنامه ، راه اندازی مجدد کنید.


منبع : https://mobomod.com/lucky-patcher-android