بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

شیائومی گوشی Mi 11i را به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت کرد

طبق گزارش NoteBookCheck، شیائومی شروع به بروزرسانی تعدادی از گوشی های خود به رابط کاربری MIUI 14 کرده است. این شرکت در کنگره جهانی موبایل 2023 گفت که در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 18 گوشی جدید به رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهد شد. در ادامه با وبلاگ بهترین ها همراه باشید.

  

شیائومی فرآیند عرضه به‌روزرسانی‌ها را برای برخی از دستگاه‌هایی که در لیست بالا مشاهده می‌کنید آغاز کرده است. به عنوان مثال، Xiaomi 11 Lite 5G NE و Xiaomi 11T در حال حاضر از این به‌روزرسانی استفاده می‌کنند. شیائومی همچنین آپدیت MIUI 14 را برای Xiaomi 12X منتشر کرده است.


بررسی ها نشان می دهد که مدل های اروپایی Mi 11i نیز رابط کاربری جدید را دریافت کرده اند. دستگاه هایی که در لیست بالا مشاهده می کنید به MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 مجهز هستند، اما شیائومی در حال به روز رسانی برخی از گوشی های دیگر خود به نسخه اندروید 12 MIUI 14 است.


شیائومی می گوید که MIUI 14 تا 7 گیگابایت حافظه کمتری نسبت به MIUI 13 اشغال می کند. این رابط کاربری دارای پوشه های بزرگتر و ویجت های جدید برای بهینه سازی صفحه اصلی بیشتر از قبل است. البته برخی از ویژگی هایی که شیائومی در رویداد رونمایی MIUI 14 نشان داد هنوز در این رابط کاربری دیده نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.