بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

قیمت عمده کفش در تبریز

از آنجایی که کفش یکی از مهم ترین پوشش های ما در طول روز است، باید در خرید استاندارد و بهترین این محصول دقت کنیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا می خواهیم شرایط خرید کفش مناسب به صورت عمده و کم را برای شما شرح دهیم چرا که قیمت کفش های اصلی را برای بسیاری از فروشندگان مهم کفش می دانیم. است. در اولین قدم می خواهیم با قطار ماجراجویی خود به استانی برویم که قیمت عمده کفش برای خرده فروشان بسیار مناسب است. استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز مقصد سفر ما خواهد بود. به ماجراجویی ما خوش آمدید.


چرا تبریز؟

خب این مطلب در مورد قیمت عمده کفش در شهر تبریز و مناسب بودن آن برای خرده فروشان است. ابتدا دلیل انتخاب شهر تبریز برای مقصد خرید را مشخص کنیم. اگر نگاهی به تاریخچه تولید کفش در ایران بیندازیم متوجه می شویم که شهر تبریز یکی از اولین شهرهایی است که تولید کفش در ایران را آغاز کرده است. شروع صنعت کفش در تبریز به سال 1308 برمی گردد و این سابقه طولانی گواهی بر فراز و نشیب های این صنعت پرسود است. از سوی دیگر با اضافه شدن صنعت چرم به صنعت کفش در تبریز، کیفیت کار در این شهر نسبت به سایر استان ها افزایش یافت. در حال حاضر بیش از 60 درصد کفش های چرم ایران در تبریز دوخته و تولید می شود.


دلیل قیمت مناسب کفش در تبریز

از قدیم در گوش ما گفته شده است که اگر می خواهید سکس را ارزان تر بخرید، به جایی بروید که تولید و عرضه آن جنس بیشتر باشد. به عنوان مثال بهتر است زعفران را مستقیم از خراسان، پسته کرمان و عسل اردبیل را خریداری کنید تا بهترین ماده با مناسب ترین قسمت برای شما تهیه شود. این دقیقا در مورد کفش ها صدق می کند. قیمت عمده کفش در تبریز نسبت به سایر شهرها بسیار مناسبتر است و در ازای آن قیمت مناسبی برای کیفیت عالی خواهید پرداخت. تبریز قطب تولید کفش ایرانی است و شما می توانید کفش های اصلی و مینور خود را از این شهر خریداری کنید. در ادامه با شرایط قیمت گذاری کفش آشنا می شویم.


قیمت گذاری در کفش

بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم. شما به یک فروشگاه کفش می روید و می خواهید کفش مناسبی بخرید. در ابتدا کفشی را می بینید که قیمت بسیار پایینی دارد، در ابتدا ممکن است به کیفیت آن شک کنید. در ادامه کفشی را مشاهده می کنید که قیمتی بسیار نجومی و غیرعادی دارد، شاید در این قسمت هم دستتان را بگیرید. اما همینطور که جلو می روی کفشی با مارک معتبر می بینی که قبلا از آن برند خریده ای و راضی هستی، آن کفش هم قیمت مناسبی دارد. باید مراقب باشیم که بازار کفش پر از این داستان هاست و باید با دقت بیشتری خرید کنیم، اما دلیل این تفاوت قیمت عجیب چیست؟



اهمیت قیمت

یک اصل اساسی برای قیمت وجود دارد که باید بدانید. چهار بخش بازاریابی در بازار وجود دارد که به ترتیب شامل محصول، قیمت، محل توزیع و تبلیغ می شود. تنها بخشی از این تجارت که باعث کسب درآمد می شود قیمت است. اهمیت یک قیمت عمده کفش خوب زمانی مشخص می شود که مشتری ابتدا برای مقایسه دو محصول مشابه به قیمت خود نگاه می کند و از آنجایی که همه چیز از همان نگاه اول شروع می شود، ذهنیت خریدار در همان چند ثانیه اول درباره محصول شکل می گیرد. کفش های تولید شده در تبریز با قیمت مناسب نسبت به کیفیتی که دارند سال هاست که پیشتاز فروش کفش های چرم ایرانی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.