بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

مزایای تماشای فیلم چیست؟

فیلم ها می توانند چندین مزیت برای سلامت روان داشته باشند.
تقویت خلق و خو
اگر با یک اختلال اضطرابی یا افسردگی زندگی می کنید، یا به سادگی در مورد تعهدات کاری و خانوادگی مضطرب و استرس دارید، وقت گذاشتن برای تماشای یک فیلم می تواند به بهبود خلق و خوی شما کمک کند. یکی از بهترین سایت های ایرانی برای دانلود فیلم سایت فرافیلم می باشد که می تواند بهترنی انتخاب شما برای دانلود فیلم باشد.
یک بررسی در سال 2016 نشان داد که لذت بردن از فعالیت های اوقات فراغت مانند تماشای فیلم می تواند خلق و خو را تقویت کند و علائم افسردگی را کاهش دهد.
آرامش
بر اساس مطالعه‌ای در سال 2017، حواس‌پرتی‌ها و سرگرمی‌های لذت‌بخش می‌توانند باعث استراحت، آرامش و ویژگی‌های دوباره‌سازی شوند.
یافتن آرامش با تماشای فیلم ممکن است آسان تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. ممکن است ایده خوبی باشد که حواس‌پرتی‌های غیرضروری را در طول فیلم حذف کنید.
اگر در قطع ارتباط از محل کار یا سایر عوامل استرس‌زای روزانه مشکل دارید، تلفن و سایر دستگاه‌های خود را در اتاقی دیگر یا در حالت «مزاحم نشوید» رها کنید تا فقط برای موارد فوری با مشکل مواجه شوید.
ممکن است متوجه شوید که می‌توانید ذهن خود را با طرحی که دنبال می‌کنید بدون حواس‌پرتی درگیر کنید، که می‌تواند تجربه آرامش‌بخش‌تری ایجاد کند.
یک کمدی موزیکال یا رمانتیک، با نام مستعار رام کام، می تواند تنها چیزی باشد که برای استراحت پس از یک روز طولانی به آن نیاز دارید.
انگیزه
تماشای فیلم می تواند از بسیاری جهات انگیزه دهنده باشد.
استراحت دادن به ذهن خود از کار برای چیزی لذت بخش می تواند به شما انگیزه دهد تا زمانی که به آن بازگردید بهره وری بیشتری داشته باشید و احساس فرسودگی شغلی را از خود دور کنید.
اگر فیلم شخصی را برجسته می کند که با موفقیت جاه طلبی های خود را تعقیب می کند، می تواند شما را تشویق کند که همین کار را انجام دهید. طبق یک منبع مورد اعتماد در سال 2020، ممکن است به شما انگیزه دهد که سرگرمی جدیدی داشته باشید یا هدف جدیدی را دنبال کنید.
بهبود روابط
اگر تا حدی بین یکی از نزدیکانتان - خواه شریک عاشقانه، بهترین دوست یا فرزندتان - احساس عدم ارتباط کرده اید، تماشای فیلم با هم می تواند تنها بلیطی برای احیای مجدد رابطه شما باشد.
اگر در فیلم ها سلیقه یکسانی داشته باشید و چیز جدیدی را انتخاب کنید که هر دوی شما مشتاق تماشای آن هستید، می تواند بسیار مفید باشد.
نه تنها در لحظه تماشا با هم پیوند برقرار می کنید، بلکه ممکن است وقتی در مورد آنچه که بعداً تماشا کرده اید صحبت می کنید، احساس ارتباط مجددی داشته باشید.

تفاوت لوگوی 100 دلاری با 100 هزار دلاری

بحث در مورد قیمت لوگو یک میدان مین است زیرا مردم به راحتی می توانند حالت تدافعی پیدا کنند. قصد من این نیست که کسی را که بودجه‌اش فقط می‌تواند لوگوهای ارزان‌قیمتی برایشان فراهم کند، تحقیر کنم، و نه اینکه کسی را متقاعد کنم که باید لوگوی گران‌تری بخرد. من می خواهم شما از آنچه می خرید آگاه باشید. من از شما می خواهم که انتظارات واقع بینانه ای از آنچه بودجه شما می تواند داشته باشد داشته باشید، تا در نهایت ناامید نشوید زیرا به آنچه می خواستید نرسیدید. برای هر نقطه قیمتی یک لوگو وجود دارد و دلیل خوبی وجود دارد که چرا آنها به همان اندازه قیمت دارند.
برای  استعلام هزینه طراحی لوگو به سایت لونگار مراجعه کنید.
افرادی خارج از صنعت طراحی که تفاوت های ظریف پشت طراحی لوگو را درک نمی کنند، به طور قانونی با قیمت ها سردرگم می شوند. قیمت لوگوها بسیار متفاوت است، از 5 دلار تا میلیون ها دلار. چه معامله است؟ چطور ممکن است همان چیزی 5 و 5 میلیون دلار قیمت داشته باشد؟
در حالی که این موضوع بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که بتوانم در یک مقاله به آن بپردازم، من همه چیز را کمی ساده‌تر می‌کنم و دامنه‌های لوگوی معمولی را به 3 طبقه تقسیم می‌کنم: سطح پایین (100 تا 999 دلار)، سطح متوسط. (1000 دلار - 9999 دلار) و سطح بالا (10000 دلار +). من توضیح خواهم داد که در هر یک از این سطوح چه اتفاقی می افتد، و چرا به همان اندازه هزینه دارد.
تفاوت بین لوگوهای 100 دلاری، آرم های 1000 دلاری و آرم های 10000 دلاری
اولین چیزها: لوگو چیست؟
برای واجد شرایط شدن به عنوان یک لوگو، یک گرافیک باید شرایط مختلفی را داشته باشد. باید اینگونه باشد:

یک گرافیک برداری، بدون افت کیفیت در هر اندازه ای منفجر شده است.
حتی زمانی که به اندازه یک تمبر یا نماد برنامه کوچک شده باشد، به وضوح معنی را منتقل کنید.
مناسب برای استفاده در انواع رسانه ها (چاپ، دیجیتال، حکاکی، گلدوزی و غیره)
منحصر به فرد - هیچ کسب و کار دیگری از گرافیک مشابه استفاده نمی کند.
اگر یک گرافیک در یکی از این بررسی ها ناموفق باشد، مطابق با استانداردهای حرفه ای انجام نشده است، بنابراین نمی توان آن را یک لوگو واقعی در نظر گرفت.
اشکال حتی زمانی که کوچک می شوند یا به یک رنگ تبدیل می شوند قابل تشخیص هستند.
5 دلار "آرم" آرم نیست
دلیل اینکه من حتی کنسرت های Fiverr را بخشی از صنعت طراحی لوگوی قانونی نمی دانم این است که نتایجی که از آن کنسرت ها به دست می آورید، آرم نیستند. آنچه شما معمولاً دریافت می کنید، گرافیک های سرقت شده است که روی پس زمینه سفید قرار می گیرند (اگر خوش شانس باشید)، که آنها را به معنای واقعی کلمه برای هر هدف عملی بی استفاده می کند.
بنابراین بیایید به لوگوهای واقعی برویم. تفاوت بین خدمات طراحی لوگو کم، متوسط ​​و بالا چیست؟