بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

اجاره ماشین عروس

ازدواج و برگزاری عروسی به بهترین و آبرومندانه ترین شکل ممکن یکی از اولین چالش های بزرگ زندگی هر زوج جوان و طبیعتاً خانواده آنهاست. این جشن بزرگ آیین های خاص خود را دارد، از انتخاب تالار مناسب و لباس عروس زیبا گرفته تا خرید لوازم داماد و دسته گل عروس. یکی از مهمترین مراسم جشن عروسی، تهیه ماشین عروس است. اگر ماشین شخصی ندارید یا می خواهید ماشین عروسی تان برای عروسی خاص و متفاوت با ماشین خودتان باشد، اما بودجه خرید ماشین را ندارید، جای نگرانی نیست! اجاره ماشین عروس یکی از خدمات متداول آژانس های خدمات حمل و نقل می باشد. شما با هر بودجه و سلیقه ای می توانید انواع ماشین های ایرانی و خارجی را اجاره کنید و بدون صرف هزینه زیاد برای خرید ماشین، ماشین عروس را با مبلغ بسیار ایده آل و مناسب اجاره کنید و نگران تهیه یک ماشین مناسب هستید. ماشین برای بهترین ها شب زندگیت نباش! اجاره ماشین عروس یک شبه یک راه مقرون به صرفه برای خرید ماشین است و باعث صرفه جویی زیادی در شروع ازدواج می شود.


اجاره ماشین خارجی

خودروهای خارجی به دلیل کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد خود در زمینه های مختلف زیبایی، سرعت، شتاب و ... علاقه مندان خاص خود را دارند. اما با توجه به قیمت بالای این خودروهای خارجی در کشورمان، شاید سوار شدن بر چنین خودروهایی برای قشر متوسط ​​جامعه آرزوی بلندمدت تلقی شود، اما اینطور نیست. اجاره ماشین خارجی یکی از خدماتی است که آژانس ها با خدمات حمل و نقل ارائه می کنند تا رویای شما را برآورده کند! با کرایه خودروهای خارجی و حتی ایرانی بدون پرداخت مبلغ هنگفت از یک سواری با کیفیت لذت ببرید. اجاره خودرو کاربردهای مختلفی دارد که از آن جمله می توان به شرکت در جلسات مهم، استفاده از آن به عنوان ماشین عروس، شرکت در مهمانی های خاص و حتی سرگرمی های مختلف اشاره کرد. رانندگی، گشت و گذار و حتی مسافرت با یک ماشین با کیفیت می تواند یک فعالیت مفرح و لذت بخش در اوقات فراغت شما باشد، بنابراین به هیچ وجه اجاره ماشین را دست کم نگیرید زیرا می تواند تنوع خوبی برای سرگرمی شما باشد!


اجاره ماشین در فرودگاه امام

اجاره خودرو در فرودگاه امام یکی از پرطرفدارترین خدمات اجاره خودرو در ایران است. این خدمات بیشتر برای ایرانیان مقیم خارج از کشور ایجاد می شود تا هموطنان در هنگام ورود به ایران راحت تر در شهر تردد کنند. شما می توانید ماشین مورد نظر خود را به دو صورت اجاره کنید. اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده. اجاره خودرو با راننده برای افرادی که مدتی است از رانندگی در کلان شهر تهران دور بوده اند گزینه بسیار مناسبی است. همچنین شما را از استرس ترافیک و شلوغی دور نگه می دارد. برای هموطنانی که قصد اقامت موقت در ایران را دارند، اجاره خودرو مقرون به صرفه ترین راه حلی است که به آنها آزادی عمل کامل می دهد و هر زمان که بخواهند می توانند کارهای شخصی خود را در شهر انجام دهند.


مانند سایر خدمات ارائه شده توسط موسسات مختلف، اجاره خودرو مستلزم ارائه مدارک خاصی است:


برای اجاره خودرو داشتن کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر الزامی است.

برای اجاره خودرو در فرودگاه امام باید ویزا و پاسپورت خود را به شرکت خدمات ارائه دهید.

برای اینکه تاریخ ها به طور دقیق ذکر شود و خللی در برنامه شما و یا کار موسسه مربوطه ایجاد نشود، تهیه بلیط رفت و برگشت الزامی است. بهتر است چند روز قبل از ورود به ایران خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید.

اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید، باید گواهینامه معتبر ایرانی یا بین المللی با حداقل سه ماه اعتبار داشته باشید.

اگر قصد اجاره خودرو ایرانی را دارید، باید 15 درصد از ارزش خودرو را به موسسه سپرده گذاری کنید. اجاره خودروهای دیگر مستلزم سپرده گذاری هفت تا ده درصدی قیمت خودرو است. لازم به ذکر است که سپرده گذاری می تواند به ریال، دلار، یورو و ... باشد.


اجاره ماشین در کیش

کیش یکی از جزایر زیبا و مجلل ایران است که در جنوب کشور واقع شده است. به دلیل دوری کیش از سایر شهرها، مسافران معمولاً با هواپیما، قطار یا کشتی به کیش سفر می کنند. به همین دلیل تقاضا برای اجاره خودرو در کیش توسط مسافران بسیار زیاد است. بیشتر اوقات مسافران در سفر به کیش سعی می کنند تمام تفریحات لوکس را تجربه و امتحان کنند. اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت مانند پورشه و مازراتی نیز بخشی از این سرگرمی است. با کرایه ماشین در سفر دیگر درگیر تاکسی های تلفنی و اینترنتی نخواهید بود و تمام ذهن شما به سفر و لذت بردن از ثانیه ها منحرف می شود. با اجاره خودرو در زمان صرفه جویی زیادی می کنید و می توانید در زمان کوتاه تری از مکان های مختلف دیدن کنید. همچنین از آنجایی که هوای کیش در اکثر روزهای سال گرم و مرطوب است، اجاره ماشین تهویه مطبوع و تهویه مطبوع در سفر باعث می شود دیگر نگران گرما و مشکلاتی از این دست نباشید. برای اجاره خودرو در کیش باید مدارکی مانند کارت ملی، گواهینامه رانندگی با تاریخ معتبر، چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه خودرو ارائه دهید. همچنین باید 15 درصد از ارزش خودروهای ایرانی و هفت به را واریز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.