بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

آموزش کنترل کامپیوتر با گوشی اندروید از راه دور

امکان اتصال به کامپیوتر از راه دور با تلفن همراه یکی از مشکلات رایج افراد است. در واقع، در بسیاری از موارد، افراد ممکن است نیاز داشته باشند که بتوانند از راه دور با استفاده از تلفن همراه خود به رایانه متصل شوند و فایل مورد نیاز خود را از رایانه خانه یا شرکت به تلفن خود منتقل کنند. با توجه به اینکه امکان کنترل از راه دور کامپیوتر با گوشی اندرویدی به کمک نرم افزارهای خارجی وجود دارد، در این مقاله به معرفی یکی از این نرم افزارها می پردازیم که بسیار کاربردی و البته رایگان است. این نرم افزار که با نام Anydesk شناخته می شود به شما این امکان را می دهد که گوشی موبایل اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کنید. قبلا در مقاله دسترسی از راه دور کامپیوتر با برنامه AnyDesk به بررسی نحوه اتصال دو کامپیوتر از راه دور پرداخته بودیم و اکنون در این مقاله از میزبان فامگ سعی در آموزش کنترل از راه دور کامپیوتر با گوشی اندرویدی داریم. به تو می آموزد. در ادامه با وبلاگ بهترین ها همراه باشید.

  

کامپیوتر خود را با تلفن خود با AnyDesk کنترل کنید

AnyDesk یک نرم افزار بسیار کاربردی و رایگان است که به شما امکان می دهد با یک گوشی اندرویدی کامپیوتر را کنترل کنید و حتی یک گوشی اندرویدی را با یک گوشی اندرویدی دیگر کنترل کنید. با نصب این نرم افزار بر روی دستگاه خود و دستگاه میزبان که می تواند گوشی یا کامپیوتر باشد، به راحتی می توانید کنترل دستگاه مقصد را در دست بگیرید و آن را مدیریت کنید. خوشبختانه نسخه اندروید نیز برای این نرم افزار موجود است. این نرم افزار با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است. این نرم افزار تاکنون بیش از 10000000 بار از گوگل پلی دانلود و نصب شده است. برنامه Annie Desk توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را دریافت کند که نشان دهنده عملکرد بهینه و رضایت کاربران است. در این مقاله سعی داریم راهنمای گام به گام نحوه روشن کردن کامپیوتر از راه دور با گوشی و همچنین کنترل گوشی اندرویدی با گوشی اندرویدی دیگر را به شما ارائه دهیم.

استفاده از این نرم افزار امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آنها عبارتند از:

  • دسترسی به دستگاه های مختلف بدون نیاز به تنظیمات یا تنظیمات پیچیده و اضافی
  • انتقال فایل ها و تصاویر
  • عملکرد خوب حتی در سرعت بسیار پایین
  • عملکرد بسیار خوب، صفحه نمایش صاف و سریع دستگاه میزبان
  • مناسب برای تعمیر و پشتیبانی از راه دور
  • نمایش هر دو نمایشگر ماوس

آموزش اتصال به کامپیوتر از راه دور با تلفن همراه

اگر می خواهید رایانه خود را از راه دور با تلفن اندرویدی خود کنترل کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا باید برنامه Anydesk را دانلود کرده و روی کامپیوتر یا سیستم دسکتاپ خود نصب کنید.
  2. پس از نصب موفقیت آمیز این نرم افزار، صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده می شود. برای اینکه دسترسی لازم برای کنترل از راه دور کامپیوتر با گوشی اندرویدی را فراهم کنید، باید از کاربر میزبان بخواهید تا کد ارائه شده تحت عنوان Your Address را در اختیار شما قرار دهد. دادن
  3. سپس وارد گوگل پلی استور گوشی موبایل اندرویدی خود شوید و اپلیکیشن Anydesk را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. در همین راستا می توانید مقاله نحوه دانلود از گوگل پلی با موبایل را مطالعه کنید.
  4. پس از ورود به محیط نرم افزار AnyDesk در گوشی موبایل، صفحه ای مانند تصویر زیر ظاهر می شود که دارای 2 قسمت اصلی است. برای کنترل از راه دور کامپیوتر با تلفن همراه خود باید کدی که در مرحله دوم در اختیار شما قرار داده شده را در قسمت Remote Address وارد کرده و فلش کنار فیلد را لمس کنید.
  5. به این ترتیب یک درخواست در دسکتاپ مقصد نمایش داده می شود و به شخصی که با کمک اپلیکیشن Anydesk به سیستمش متصل شده اید این امکان را می دهد که درخواست شما را رد یا تایید کند. برای تایید درخواست لازم است روی گزینه Accept کلیک کنید. به عبارت دیگر در همان لحظه کامپیوتر میزبان باید این نرم افزار را باز کند و پس از ظاهر شدن پیغام درخواست به شما اجازه دسترسی به آن را بدهد.
  6. به این ترتیب شما قادر خواهید بود کامپیوتر خود را با گوشی خود از طریق اینترنت کنترل کنید و تا زمانی که این ارتباط توسط یکی از طرفین قطع نشود، می توانید لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ خود را از راه دور از طریق تلفن همراه اندرویدی خود مدیریت کنید.

گوشی اندروید را با یک گوشی اندرویدی دیگر کنترل کنید

علاوه بر امکان کنترل از راه دور کامپیوتر با گوشی اندرویدی، به راحتی می توانید با استفاده از نرم افزار Anydesk گوشی دیگری را کنترل کنید. برای کنترل گوشی اندرویدی خود با یک گوشی اندرویدی دیگر، باید:


  1. اپلیکیشن Anydesk را هم بر روی تلفن های همراه اندروید مبدأ و مقصد نصب و فعال کنید.
  2. سپس از هاست بخواهید برنامه Any Desk نصب شده بر روی تلفن همراه مقصد را وارد کرده و کد Your Address را ذخیره کرده و در اختیار شما قرار دهد.
  3. پس از دریافت کد 9 رقمی Your Address، نوبت به ورود به اپلیکیشن Anydesk در تلفن همراه اندروید مبدأ می رسد و این کد را در قسمت Remote Address برای کنترل گوشی اندروید میزبان وارد کنید.
  4. حال همانند تصویر زیر پیام امنیتی بر روی تلفن همراه اندرویدی هاست نمایش داده می شود و کاربر میزبان باید گزینه Accept را لمس کند.
  5. پس از آن پیغام دیگری مبنی بر صدور مجوز دسترسی نمایش داده می شود و کاربر میزبان باید مجددا در این قسمت گزینه Accept را انتخاب کند تا با استفاده از برنامه Instant Desk گوشی اندروید را با گوشی اندرویدی دیگری متصل کند.

جمع بندی

امروزه شاهد این هستیم که شرکت ها و کسب و کارهای مختلف به استفاده از شبکه و اینترنت روی آورده اند. از این رو استفاده از نرم افزارهایی که می توانند به افزایش کیفیت در این فضا کمک کنند بسیار فراگیر شده است. در این مقاله از مجری فا مگ سعی کردیم به یک برنامه کنترل از راه دور بپردازیم که به شما امکان می دهد با یک گوشی اندرویدی از راه دور کامپیوتر را کنترل کنید و یا حتی یک گوشی اندرویدی را با یک گوشی اندرویدی دیگر با اینترنت کنترل کنید. اگر در مورد ریموت کنترل کامپیوتر با موبایل و نحوه کنترل از راه دور کامپیوتر با گوشی اندرویدی سوال یا ابهامی دارید می توانید از طریق قسمت نظرات همین مقاله با ما در ارتباط باشید.


منبع: pcmag

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.