بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

آیا خرید ورودی گوگل روش مفیدی است؟

خرید ورودی گوگل اخیرا به شد رواج شده است که در مورد میزان مفید بودن آن اختلاف نظر وجود دارد ، بر همین اساس سایت بازدیدیار پاس ما را خواهد داد.

افزایش ورودی گوگل یکی از اصلی ترین فاکتورهای اثرگذار در سئو و بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل است.

 از نظر گوگل هنگامی که ورودی خریداری می شود، یعنی مطالب سایت شما در مقایسه با سایر سایت های جستجو شده برای بازدید کننده ها سودمندتر است.

این مورد را هم به یاد داشته باشید که روند خرید بازدید مثل خرید بک لینک باعث جریمه نمی شود چون که اگر این کار باعث جریمه شود همه رقبا فرستادن بازدید به دیگران و سایر سایت ها را مثل لینک سازی اسپم مانند خواهد بود و مدیران سایت ها هیچ وقت این کار را انجام نمی دهند.

 ولی همانطور که می دانید بازدید با کیفیت و طبیعی به منزله تکمیل کننده کار سایت و سئو بسیار اثرگذار است، پس اطمینان داشته باشید که گوگل این ورودی را به منزله یک امتیاز برای پیشرفت رتبه وب سایت تان در نظر می گیرد.

سایت هایی که اینگونه خدمات خرید ورودی گوگل یا خرید بازدید سایت را به مدیران و دارندگان سایت ها ارائه می دهند، این روش ها را به صورت اصولی کنترل می کنند و مدیریت استاندارد روی آنها دارند. 

پس نگران این مورد نباشید که با خرید ورودی گوگل و بازدید سایت توسط گوگل جریمه شوید.

صاحبان سایت ها و کارشناسان سئو  همیشه دنبال راه هایی هستند که بتوانند ورودی گوگل سایت هایی را دارند را افزایش دهند. 

همانگونه که می دانید با انجام برخی کارها نظیر ایجاد محتوای مناسب، توجه درست و اصولی به موضوعات مرتبط با سئو سایت و همچنین تبلیغات مبتکرانه و خلاقانه می توانید به صورت کاملا طبیعی برای افزایش ورودی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل اقدام کنید.

ولی شیوه های غلط و غیر اصولی هم برای افزایش میزان بازدیدهای سایت وجود دارد که باید از آنها دوری کنید.

 ریسک این روش های غیر استاندارد و غیر مرتبط با الگوریتم های گوگل بسیار بالاست و حتما سایت شما را به خطر خواهد انداخت.

ولی واقعا روش های خرید و افزایش و فروش ورودی گول سودمند هستند؟

 در این نوشته سعی می کنیم موضوع ورودی گوگل و خرید بازدید سایت و مقدار اثر گذاری این شیوه ها را مورد بررسی قرار دهیم و به پرسش های احتمالی شما پاسخی هر چند کوتاه بدهیم.


خرید بازدید سایت یعنی چه؟


خرید بازدید سایت در واقع خرید بازدید کننده فیک است که در آن برخی از افراد به منزله بازدید کننده وارد سایت مورد نظر می شوند و چند دقیقه ای در درون سایت حضور می یابند و بعد آنجا را ترک می کنند.

 این بازدید و حضور باعث افزایش ورودی می شود. 

با این کار ترافیک سایت و آمار بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد و از آنجایی که رتبه الکسا بیشتر بر مبنای تعداد بازدید سایت است، با این روش رتبه الکسای سایت هم بهبود پیدا می کند.


 خرید افزایش ورودی گوگل باعث جریمه می شود؟


اگر خرید بازدید سایت به وسیله یک سایت مورد اطمینان که کارنامه موفق و طولانی در زمینه خرید و فروش ورودی گوگل دارد انجام شود و همه عوامل نرمال بودن سایت در آن مراعات شود، اثر گذار خواهد بود البته باید توجه داشت که کیورد با کیورد و نحوه ارسال و تعداد ارسال هم با هم فرق دارد.

اما در صورتی که این بازدیدها فاکتورهای طبیعی را نداشته باشد وب سایت مورد نظر جریمه نخواهد شد و فقط بازدیدهای ارسالی را بدون تاثیر محسوب نموده و در کنسول نمایش داده نمی شود.

 پیش از اقدام به خرید ورودی حتما از سایتی که می خواهید این خدمات را خریداری کنید مشورت های لازم را دریافت کنید تا با خیالی آسوده این کار را انجام داده باشید.


خرید ورودی گوگل چیست؟


خرید ورودی گوگل یک روش غیر واقعی و مصنوعی برای افزایش ورودی گوگل است.

 در این شیوه یک کلید واژه مشخص شده مثلا” خدمات سئو” در گوگل جستجو می شود و به کمک مجموعه ای از نرم افزارها و ربات ها، هزاران کلیک روی یکی از نتیجه های گوگل انجام می شود.

به این نکته مهم هم دقت داشته باشید که این کارها و دریافت خدمات خرید ورودی گوگل به هیچ وجه نمی توان جایگزینی برای سئو سایت باشد. 

همه این خدمات نقش مکمل و تکمیل کننده سئو را دارند و به تنهایی شاهد هیچ تغییری در نتایج ترافیک سایت خود نخواهید بود.

 این اقدامات را باید در کنار کارهای On-page و همچنین Off-Page به صورت همزمان انجام دهید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید.


آیا خرید ورودی گوگل روش مفیدی است؟


افزایش ورودی گوگل اگر به صورت طبیعی و استاندارد انجام شود می تواند تاثیر خوبی در بهبود رتبه سایت و جذب مشتری داشته باشد.

 پس خرید ورودی گوگل در صورتی که به صورت واقعی و طبیعی باشد و یک گروه حرفه ای سئو کار در پشت آن باشد و از آن حمایت کند، می تواند باعث افزایش رتبه وب سایت تان شود.

 ولی در صورتی که افزایش ورودی گوگل با کمک ربات ها و غیر واقعی انجام شود، برای سایت شما هیچ تاثیری نخواهد داشت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.