بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

بهترین ها

برترین مطالب در وبلاگ برترینها

درباره کفپوش صنعتی

کفپوش های صنعتی برای محیط های کاری مختلف طراحی و تولید شده اند. در دو گروه پایه سیمانی (بتن سخت یا کف سازی بتنی صنعتی) و پایه رزینی که تحت عنوان اپوکسی و پلی یورتان می شنایسم . کفپوش ها صنعتی در کف سازی کارخانه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، مجتمع های صنعتی، تصفیه خانه، پارکینگها، سکوهای بارگیری، انبار، تعمیرگاه، پیاده رو ها و محوطه ها، بیمارستان ، اتاق عمل، لابراتور، اتاق های تمیز، آزمایشگاه ، رستوران، آشپزخانه ، سردخانه ، پروژه های تجاری و مسکونی و ... به کار برده می شود .

ویژگی های استفاده از کفسازی صنعتی

خواص ضد سایشی و خورندگی در هنگام ریختن بنزین و روغن

تمیز بودن و سیقلی بودن و عدم تولید گردو خاک در این نوع کفسازی

مقاومت بالا در مقابل انبساط و انقباظ در سرما و گرما

دارای خاصیت ضد لغزش

یکی از ویژگی های منحصر فرد این نوع کفسازی استفاده از از رنگ های مختلف میباشد. 

کفسازی صنعتی و بتنی یکی  از رشته های تخصصی در حوزه کفسازی در ساختمان سازی میباشد ، مواد اولیه مورد استفاده در کفسازی صنعتی سیمان است که بر اساس نوع مصرف و شرایط مورد استفاده از قبیل فشار ، مقاومت ضد سایشی و خورندگی فرمول آن تغییر میکند .در اصل کفسازی بتنی یک نوع کفپوش میباشد که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کیفیت در اکثر پارکینگ های مجتمع های بزرگ و سالن های ورزشی و کارخانجات استفاده میشود .یکی از عوامل مهم در کفسازی صنعتی نحوه اجرای آن است که در ماندگاری و کیفیت نقش بسیار مهمی دارد. مواد مورد استفاده در کفسازی صنعتی بدلیل استفاده از مواد پلیمری خاص دارای مقاومت بالا در برابر فشار و خورندگی میباشد و در مقابل سرما و گرمای شدید مقاومت دارد

از کفسازی صنعتی و بتنی در کارخانجات ، پارکینگ ها ، سالن های ورزشی ، آزمایشگاه ها و کفسازی برای اجرای سقف شیبدار و نواحی که فشار و خواص ضد سایشی بسیار مهم میباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.